Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine sprotno ažurira in spreminja. Cene so prodajne cene ponudnika, ki veljajo za nakup preko spleta.
Artikli v posebni ponudbi
Za artikle v posebni ponudbi velja akcijska cena do odprodaje zalog.
Načini plačila
Ponudnik omogoča plačilo z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena), ali z nakazilom na račun upravitelja Aquas.si po ponudbi/predračunu, če kupec zahteva ta način plačila.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do razprodaje zalog. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Postopek nakupa
Izbiranje in naročanje izdelkov v spletni trgovini Aquas.si je udobno in nadvse preprosto. Tukaj Vam bomo v nekaj korakih pojasnili celoten postopek.
Pred začetkom naročanja se je potrebno registrirati.
a) ko želite poljuben izdelek dodati v košarico, preprosto kliknite na gumb “dodaj v košarico”, količino pa lahko spremenite z klikom na + oz. -. Odprlo se bo okno, kjer lahko izbirate med nadaljevanjem nakupovanja ali začetkom oddaje naročila.
b) vsebino košarice lahko kadarkoli uredite s klikom na gumb "Moja košarica", ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Tam lahko posamezne izdelke tudi brišete oz. spreminjate število naročenih kosov.
c) s klikom na gumb 'Košarica' se odpre nova stran kjer je možno preveriti in urediti podatke o plačniku ter naslovu za dostavo.
d) na dnu strani je potrebno prebrati ter odkljukati Pogoje o poslovanju ter s klikom na gumb 'Preverite naročilo' še enkrat pregledati vse podatke naročila ter jih po potrebi popraviti oz. spremeniti
e) s klikom na gumb 'Potrdite naročilo' je nakup zaključen. S tem se kupec zavezuje k plačilu, prodajalec pa k dobavi naročenega.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov podjetja Aquas d.o.o.), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega obvestila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti z računom, nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca ali po poštni nakaznici.
Stvarna napaka
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti po elektronski pošti najkasneje v roku 2 mesecev od njenega odkritja ter nam mogočiti tudi pregled artikla. Po preteku dobe dveh let, prodajalec za napake ne odgovarja več.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Za artikle, ki so na zalogi je ta rok 1 do 3 dni. V primeru, da blago ni na zalogi pa se ponudnik zavezuje, da bo kupca obvestil bodisi telefonsko ali preko e-pošte o drugačnem roku dobave.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
Stroški pošiljke se zaračunajo v skladu s cenikom Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas pri registriranih članih shrani: ime in priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek nešega e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!